Domicilindretning | PLEO

PLEO – det virtuelle firmakort

 

Tilbage i 2015, da Niccolo Perra og Jeppe Rindom grundlagde PLEO, var det med den stålsatte beslutning at gøre det nemmere og mindre ressourcekrævende for virksomheder at administrere firmarelaterede køb og private udlæg.

 

Mere end 9000 virksomheder benytter i dag PLEO firmakort, som med individuelle købsbegrænsninger, integration til virksomhedens økonomisystem og lagring af bilag, gør det nemt for den enkelte medarbejder og ikke mindst virksomhedens økonomiansvarlige.

 

 

Et ungt & farverigt miljø

 

I forbindelse med at PLEO skulle flytte deres kontor fra Vesterbro til hjertet af København bød muligheden sig for at lave en helt ny domicilindretning fordelt over 3 etager. Vi havde et tæt arbejde med indretningsarkitekt Katrina Barney helt fra projektets start. Medarbejderstaben er ung og visionen var derfor også et ungt, farverigt interiør der skiller sig ud. Et legende univers af farver, former og strukturer som kommer til udtryk i en bred palette af hangout miljøer, barområder, arbejdspladser, mødelokaler, kreative rum / områder & phone booths.

 

Vores fælles rejse havde et strategisk afsæt med budgetplanlægning, en masse showroom besøg, specificering af møbelbehov og overordnet stil. Herfra fortsatte den kreative proces med workspace planning, formvalg, farver og produktudvælgelse. Slutteligt leverede og monterede BOTIUM møbler & inventar.

Highlights i domicilindretningen

Fokus på punktbelysning. Det har komplimenteret grundbelysningen på den vis, at det fuldender møbleringen og samtidig sætter det en hyggelig stemning for brugerne af arealerne.

 

Statements på dørene bevarer den lette, ungdommelige tone og gør samtidig wayfinding lettere.

 

Pink Bar konceptet er noget der blev videreført fra tidligere domicil, hvor det skabte rammerne for sociale samlinger og fredagsbar. Dette foregår i dag nu i det åbne lounge område & baren på 4. sal, men Pink Bar eksisterer stadig og bruges i dag som touch down område og til uformelle møder.

 

Flere kreative rum og lounge zoner / rum er fordelt på etagerne og der er endvidere etableret en åben kreativ zone med design boards – alt sammen for at muliggøre at medarbejderne kan samle sig i teams og udvikle kreative tiltag.

 

Meditationsrum giver mulighed for en powernap og møbelvalget gør det ligeledes muligt at tilbyde besøgende gæster til huset et rum, når de fx er i byen for en enkelt overnatning.

 

Kantinen skulle emme af en hyggelig italiensk baggårdsfølelse – kom til udtryk med et rustikt møbellook med brugte borde købt på auktion, grøn beplantning, nedhængte lamper som lyskæder og hyggelig punktbelysning.

Mødelokaler, stillezoner & arbejdspladser

Lounge- & touch down områder

Kantine

BRUG FOR RÅDGIVNING?

Brænder du inde med spørgsmål til vores produkter, services eller andet, sidder vores indretningskonsulenter klar på telefonen til at hjælpe dig videre. Vi har også et stort netværk af indretningsarkitekter, som vi samarbejder med i forbindelse med større projekter. Alt efter behov og stil, kan vi også her guide dig til det rette valg.

Ring til os +4532520852
Skriv til os info@botium.dk