PLEO – det virtuelle firmakort
Tilbage i 2015, da Niccolo Perra og Jeppe Rindom grundlagde PLEO, var det med den stålsatte beslutning at gøre det nemmere og mindre ressourcekrævende for virksomheder at administrere firmarelaterede køb og private udlæg.
Mere end 9000 virksomheder benytter i dag PLEO firmakort, som med individuelle købsbegrænsninger, integration til virksomhedens økonomisystem og lagring af bilag, gør det nemt for den enkelte medarbejder og ikke mindst virksomhedens økonomiansvarlige.
Et ungt & farverigt miljø
I forbindelse med at PLEO skulle flytte deres kontor fra Vesterbro til hjertet af København bød muligheden sig for at lave en helt ny domicilindretning fordelt over 3 etager. Vi havde et tæt arbejde med indretningsarkitekt Katrina Barney helt fra projektets start. Medarbejderstaben er ung og visionen var derfor også et ungt, farverigt interiør der skiller sig ud. Et legende univers af farver, former og strukturer som kommer til udtryk i en bred palette af hangout miljøer, barområder, arbejdspladser, mødelokaler, kreative rum / områder & phone booths.
Vores fælles rejse havde et strategisk afsæt med budgetplanlægning, en masse showroom besøg, specificering af møbelbehov og overordnet stil. Herfra fortsatte den kreative proces med workspace planning, formvalg, farver og produktudvælgelse. Slutteligt leverede og monterede BOTIUM møbler & inventar.